søndag 19. februar 2012

oppdatering av et beskjedent liv

Jeg nekter å unnskylde at jeg ikke har skrevet her siden desember. Jeg har slettes ikke hatt noe å skrive om, og det er det. Nyåret raser avgårde, og jeg jobber meg halvt ihjel. Ved siden av dette leser jeg bøker (oppdaget Maruki Hurakimi nylig - liiiiker), og trener en time om dagen. Denne beskjedne livsstilen er nok til at mamma er stolt av meg, og hva mer kunne en ung kvinne egentlig ønske? Ingenting. Nettopp.
Etter å ha vært utflyttet fra den gamle leiligheten i over tre måneder, fikk jeg endelig tilbake depositumet. Jeg feiret like gjerne med å kjøpe billett til både Slottsfjell og Roskilde, så nå er sommerferien i boks.
Siden sist har jeg også søkt påbygg igjen. 2013 er visst året jeg endelig skal bli ferdig med videregående. Selv om jeg må innrømme at det jeg gleder meg mest til er å trappe ned jobbinga og leve litt mer på stipend og lån.
Sånn. Det var det som har skjedd siden sist. Vi snakkes om tre måneder eller no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar