fredag 18. november 2011

Hedmark

Man står opp 7, sender barnet på skolen, koser seg med sudoku til 12, lager smultringer, henter barnet på skolen, kjøper julegaver, lager middag, sender barnet på bordtennis, ser på tv, henter barnet på bordtennis, ser mer på tv.
Deretter går alle og legger seg, og jeg blir sittende alene på det iskalde gjesterommet. Dessuten må jeg drite.
Jeg har funnet noe å gjøre. Sett gjennom de 51 romanene jeg har lest, og sett hvor mange av dem er av samme forfatter. Åh, livet. Elleve Ingvar Ambjørnsen, tre Charles Bukowski (alle biblioteket har...), tre Lars Saabye Christensen, tre Thomas Harris, fire Stephen King, tre Stieg Larsson (naturligvis), tre Jeff Lindsay, ti Jo Nesbø (snakker vi alle romanene? Ja, det gjør vi), to Knut Nærum og én av en håndfull forskjellige forfattere.
Dette er totalt uinteressant, og jeg burde drite og legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar