onsdag 14. september 2011

Jeg kan kjøpe sprit

Bursdagen overstått. Feiret med kinamat, fem venner innesperret i leiligheten og en tur på Tekninkern. Eneste som skilte denne lørdagen fra alle andre lørdager var at jeg hadde fri fra jobben og at jeg fikk gaver. Vanligvis pleier bursdagen min å suge. Får bursdagsdepresjoner. Jeg pleier å bygge bursdagen min så høyt opp i skyene at jeg blir skuffet når dagen kommer, men i år gikk det greit. Natt til lørdag fikk jeg en gratulasjon fra Datarock på Total, og jeg fikk blenderen jeg ønsket meg av jentene mine. At jeg også kjøpte klær, sko, et kamera og en ekstern harddisk til meg selv gjorde ikke akkurat vondt verre. Ingen kjøper bursdagsgaver til meg som jeg selv gjør. I morgen får mamma lønning, så da blir det kanskje en liten gave derfra også (ROSKILDEBILLETT, PLEEEEASE).
Men serr, grunnen til at jeg egentlig begynte med dette innlegget var for å spørre om musikktips. Jeg har gått lei av alt bortsett fra Datarock, men jeg begynner å tvile på at det er sunt å høre på Datarock kontinuerlig i mer enn fire uker. Gi meg tips.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar