søndag 17. juli 2011

13 dager øl

Jeg har telt festivaldager. Festivaldager ikke som andre dager. Jeg skulle så inderlig ønske det var noe mer festival i sommer. Det er jo det, såklart, men ikke for meg. Ikke noe punk på Kanalrock, ikke Animals på Notodden Bluesfestival (seriøst, hvorfor har ikke jeg vist at de skulle spille?), ikke noe Violeta Violeta volum 2 på Øya. Kun jobb og ei uke hos mamma. Vurderer å ta med meg teltet opp dit og ha festival i hagen deres. Men festival alene blir litt mer uteligger med alkoholproblemer, og om jeg vil være uteligger med alkoholproblemer så gidder jeg faen ikke jobbe.
Men seriøst, jeg hater hu kjærringa som jukset seg til Datarock-jakka som ble kastet fra scenen. Om jeg hadde husket hvordan du ser ut, kjærring, så hadde jeg faen meg funnet deg og slått deg bevisstløs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar